GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül
Kedvezményezett neve: Bajcsy Kereskedőház Kft.
Szerződött támogatás összege: legfeljebb 5.420.000,- Ft
- képzési költség támogatás: legfeljebb 2.450.000,- Ft
- kieső munkaidőre járó bértámogatás: legfeljebb 1.400.000,- Ft
- projekt-előkészítés költsége: legfeljebb 500.000,- Ft
- projektmenedzsment költségei: legfeljebb 170.000,- Ft
- szakmai megvalósításban közreműködő munkatársak költségei – szakmai megvalósításhoz kapcsolódó személyi jellegű ráfordítás: legfeljebb 900.000,- Ft
Szerződött támogatási intenzitás:
- A támogatás képzési költség támogatásra és bértámogatásra egyaránt érvényes intenzitása: 70 %
- A projekt-előkészítési és projektmenedzsment költségek támogatási intenzitása 100%-os mértékű.
- A képzések szervezéséhez, lebonyolításához szükséges szakmai megvalósító(k) alkalmazására nyújtott támogatásra érvényes intenzitás: 100 %
A projekt célja:
A projekt célja, hogy a munkahelyi képzések megvalósítása révén a vállalkozás növelni tudja termelékenységét.
Képzések bemutatása:
| Képzés megnevezése | Képzés leírása |
| Érzékenyítő tréning | Az érzékenyítő tréninget olyan csoportoknak és közösségben dolgozóknak szervezzük, akik szeretnék, ha a mássággal, a hátránnyal élő embertársaink felé nagyobb empátiával, elfogadással tudnának viszonyulni. E mellett szükséges, hogy a résztvevők megismerjék, hogyan lehet úgy segíteni hátránnyal élő társaikat, hogy közben azok értékes és hasznos tagjai legyenek a közösségnek. |
| Innovációs menedzsment gyakorlatok | A képzés speciális ismeretek nyújt egy feladat vagy folyamatos munkavégzés során felmerülő innovációs folyamatok, lehetőségek felismeréséhez és elvégzéséhez a résztvevők aktív közreműködésével. |
| Infokommunikációs technológiák alkalmazása | A résztvevő legyen képes a számítógép felhasználói szintű kezelésére, biztonságos használatára. A program közvetett célja, hogy az elsajátított ismeretek birtokában a résztvevő legyen képes magabiztosan beilleszkedni az információs társadalomba. |
| Stresszmenedzsment tréning | A képzés nyújtson segítséget stresszhelyzetek felismerésére, a mentális- és fizikai egészséget veszélyeztető működési módok bemutatására, azok elkerülésére irányuló megoldásokra. A gyakorlatorientált képzés elvégzésével javuljon az résztvevő stresszkezelő illetve stressztűrő képessége. Olyan technikákat tanuljanak meg, melyekkel megelőzhetővé válik mindenki számára esetleges pszhichés és testi zavar is. |
Képzések ütemezése:
|
Képzés megnevezése |
Képzés ideje |
|
Érzékenyítő tréning |
2023.05.25 – 2023.05.26. |
|
Innovációs menedzsment gyakorlatok |
2023.05.31 – 2023.06.02. |
|
Stresszmenedzsment tréning |
2023.06.19 – 2023.06.20. |
|
Infokommunikációs technológiák alkalmazása |
2023.07.17 – 2023.07.19. |
GINOP-3.2.2-8.2.4-16 Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása
Kedvezményezett neve: Bajcsy Kereskedőház Kft.
Támogatás összege: 7.958.680,- Ft
- Eszközbeszerzés költségei: All in one számítógépek (4db), 1.200.000,- Ft
- Kötelezően előírt nyilvánosság biztosításának költsége: 99.000,- Ft
- Szakmai megvalósításhoz kapcsolódó bérleti díj:12.362.700,- Ft
- Szakmai megvalósításhoz kapcsolódó szolgáltatások költségei: 4.940.000,- Ft
- Eszközbeszerzés költségei: nyomató, 1.295.000,- Ft
Támogatási intenzitás:
- 40 %
A projekt célja:
A projekt célja, hogy a vállalatirányítási rendszer bevezetése változásokat generáljon az üzletvitelben, mely hozzájárul a működés hatékonyságához és a versenyképesség növeléséhez
Az ERP rendszer átfogó funkcionalitásának bemutatása:
Pénzügy, Számvitel:
Pénzügyi jelentéskészítő eszköz, amellyel a könyvelők és a pénzügyi elemzők kimutatásokat készíthetnek a számlatükör, a költségvetések, a pénzforgalmi számlák és a költségtípusok adatainak felhasználásával. A kimutatások elősegítik a pénzügyi helyzet hatékony nyomon követését, és értékes információkkal szolgálnak az üzleti döntéshozók számára.
Beszerzés, logisztika:
A kialakításra kerülő megoldás segíti a beszerzési, logisztikai feladatokat ellátó munkatársak munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő-ráfordítást. A cikktörzs egységes, számos adatot rögzíthetünk: cikkszám, megnevezés, egyedi cikk-tulajdonságok, csikkcsoportba sorolás, beszerzési adatok, cikkváltozatok, alternatív szállítók raktártól függő költség-, ár-, készletfeltöltési info)
Vállalati CRM, értékesítés:
Nyilvántarthatók az értékesítési lehetőségek. Az értékesítési folyamatok különböző szakaszokra oszthatók, és az információk segítségével áttekinthetők és kezelhetők az értékesítési lehetőségek. Beépített támogatást nyújt, az értékesítési bizonylatok és a vevők jóváhagyási munkafolyamataihoz, így a felhasználók az értékesítési bizonylatokat és a vevőkartonokat jóváhagyás céljából elküldhetik a megfelelő feletteseknek az előre definiált hierarchia szerint.
Munkafolyamat-irányítási megoldás:
A Microsoft Dynamics NAV munkafolyamatai az alábbi három fő építőelemre koncentrálódnak, és a rövidebb és a hosszabb folyamatok is általában az ezekkel kapcsolatos lépésekből állnak: Jóváhagyás: egy adott munkafeladat, cikk vagy bizonylat zárolt vagy nem jóváhagyott állapotban marad, amíg a megfelelő személy jóvá nem hagyja. Értesítés: felhasználók tájékoztatása arról, ha valami történt és/vagy valamilyen műveletet kell végrehajtaniuk. Folyamatautomatizálás: egy rutineljárás végrehajtása, melynek során a Microsoft Dynamics NAV rendszer elvégez egy számítást, vagy végrehajt egy műveletet.
Kontrolling, Döntéstámogatás:
A vállalati döntéshozók hatékony és rugalmas módon juthatnak hasznos információkhoz korlátlan dimenzió kezelése; kulcs vállalati mutatók (KPI); egyedi információs képernyők, grafikonok; összetett, komplex szűrések, jelentések; egyedi jelentések készítése akár Microsoft Office Word-ben; automatikus riportküldési lehetőség
Internetes megjelenés (vállalati portál):
A kialakításra kerülő internetes megjelenést támogató vállalati portál célja a marketingtevékenység és ügyfélkapcsolatkezelés támogatása, a céggel kapcsolatos alapinformációk megjelenítése, internetes tranzakciók számára felület biztosítás.
Elektronikus iratkezelés:
Az elektronikus iratkezelés célja az iratok nyilvántartása és homogén módon történő kezelése. Az elektronikus tartalmak tárolásával és a papír alapú dokumentumok digitalizálásával egy átfogó tudásbázis kerül kialakításra, amely tartalmazza a beérkező és kimenő iratokat.