noscript

GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül

Kedvezményezett neve: Bajcsy Kereskedőház Kft.

Szerződött támogatás összege: legfeljebb 5.420.000,- Ft

  • képzési költség támogatás: legfeljebb 2.450.000,- Ft
  • kieső munkaidőre járó bértámogatás: legfeljebb 1.400.000,- Ft
  • projekt-előkészítés költsége: legfeljebb 500.000,- Ft
  • projektmenedzsment költségei: legfeljebb 170.000,- Ft
  • szakmai megvalósításban közreműködő munkatársak költségei – szakmai megvalósításhoz kapcsolódó személyi jellegű ráfordítás: legfeljebb 900.000,- Ft

Szerződött támogatási intenzitás:

  • A támogatás képzési költség támogatásra és bértámogatásra egyaránt érvényes intenzitása: 70 %
  • A projekt-előkészítési és projektmenedzsment költségek támogatási intenzitása 100%-os mértékű.
  • A képzések szervezéséhez, lebonyolításához szükséges szakmai megvalósító(k) alkalmazására nyújtott támogatásra érvényes intenzitás: 100 %

A projekt célja:

A projekt célja, hogy a munkahelyi képzések megvalósítása révén a vállalkozás növelni tudja termelékenységét.

Képzések bemutatása:

Képzés megnevezése Képzés leírása
Érzékenyítő tréning Az érzékenyítő tréninget olyan csoportoknak és közösségben dolgozóknak szervezzük, akik szeretnék, ha a mássággal, a hátránnyal élő embertársaink felé nagyobb empátiával, elfogadással tudnának viszonyulni. E mellett szükséges, hogy a résztvevők megismerjék, hogyan lehet úgy segíteni hátránnyal élő társaikat, hogy közben azok értékes és hasznos tagjai legyenek a közösségnek.
Innovációs menedzsment gyakorlatok A képzés speciális ismeretek nyújt egy feladat vagy folyamatos munkavégzés során felmerülő innovációs folyamatok, lehetőségek felismeréséhez és elvégzéséhez a résztvevők aktív közreműködésével.
Infokommunikációs technológiák alkalmazása A résztvevő legyen képes a számítógép felhasználói szintű kezelésére, biztonságos használatára. A program közvetett célja, hogy az elsajátított ismeretek birtokában a résztvevő legyen képes magabiztosan beilleszkedni az információs társadalomba.
Stresszmenedzsment tréning A képzés nyújtson segítséget stresszhelyzetek felismerésére, a mentális- és fizikai egészséget veszélyeztető működési módok bemutatására, azok elkerülésére irányuló megoldásokra. A gyakorlatorientált képzés elvégzésével javuljon az résztvevő stresszkezelő illetve stressztűrő képessége. Olyan technikákat tanuljanak meg, melyekkel megelőzhetővé válik mindenki számára esetleges pszhichés és testi zavar is.

Képzések ütemezése:

Képzés megnevezése

Képzés ideje

Érzékenyítő tréning

2023.05.25 – 2023.05.26.

Innovációs menedzsment gyakorlatok

2023.05.31 – 2023.06.02.

Stresszmenedzsment tréning

2023.06.19 – 2023.06.20.

Infokommunikációs technológiák alkalmazása 

2023.07.17 – 2023.07.19.

GINOP-3.2.2-8.2.4-16 Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása

Kedvezményezett neve: Bajcsy Kereskedőház Kft.

Támogatás összege: 7.958.680,- Ft

  • Eszközbeszerzés költségei: All in one számítógépek (4db), 1.200.000,- Ft
  • Kötelezően előírt nyilvánosság biztosításának költsége: 99.000,- Ft
  • Szakmai megvalósításhoz kapcsolódó bérleti díj:12.362.700,- Ft
  • Szakmai megvalósításhoz kapcsolódó szolgáltatások költségei: 4.940.000,- Ft
  • Eszközbeszerzés költségei: nyomató, 1.295.000,- Ft

Támogatási intenzitás:

  • 40 %

A projekt célja:

A projekt célja, hogy a vállalatirányítási rendszer bevezetése változásokat generáljon az üzletvitelben, mely hozzájárul a működés hatékonyságához és a versenyképesség növeléséhez

Az ERP rendszer átfogó funkcionalitásának bemutatása:

Pénzügy, Számvitel:

Pénzügyi jelentéskészítő eszköz, amellyel a könyvelők és a pénzügyi elemzők kimutatásokat készíthetnek a számlatükör, a költségvetések, a pénzforgalmi számlák és a költségtípusok adatainak felhasználásával. A kimutatások elősegítik a pénzügyi helyzet hatékony nyomon követését, és értékes információkkal szolgálnak az üzleti döntéshozók számára.

Beszerzés, logisztika:

A kialakításra kerülő megoldás segíti a beszerzési, logisztikai feladatokat ellátó munkatársak munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő-ráfordítást. A cikktörzs egységes, számos adatot rögzíthetünk: cikkszám, megnevezés, egyedi cikk-tulajdonságok, csikkcsoportba sorolás, beszerzési adatok, cikkváltozatok, alternatív szállítók raktártól függő költség-, ár-, készletfeltöltési info)

Vállalati CRM, értékesítés:

Nyilvántarthatók az értékesítési lehetőségek. Az értékesítési folyamatok különböző szakaszokra oszthatók, és az információk segítségével áttekinthetők és kezelhetők az értékesítési lehetőségek. Beépített támogatást nyújt, az értékesítési bizonylatok és a vevők jóváhagyási munkafolyamataihoz, így a felhasználók az értékesítési bizonylatokat és a vevőkartonokat jóváhagyás céljából elküldhetik a megfelelő feletteseknek az előre definiált hierarchia szerint.

Munkafolyamat-irányítási megoldás:

A Microsoft Dynamics NAV munkafolyamatai az alábbi három fő építőelemre koncentrálódnak, és a rövidebb és a hosszabb folyamatok is általában az ezekkel kapcsolatos lépésekből állnak: Jóváhagyás: egy adott munkafeladat, cikk vagy bizonylat zárolt vagy nem jóváhagyott állapotban marad, amíg a megfelelő személy jóvá nem hagyja.  Értesítés: felhasználók tájékoztatása arról, ha valami történt és/vagy valamilyen műveletet kell végrehajtaniuk. Folyamatautomatizálás: egy rutineljárás végrehajtása, melynek során a Microsoft Dynamics NAV rendszer elvégez egy számítást, vagy végrehajt egy műveletet.

Kontrolling, Döntéstámogatás:

A vállalati döntéshozók hatékony és rugalmas módon juthatnak hasznos információkhoz korlátlan dimenzió kezelése; kulcs vállalati mutatók (KPI); egyedi információs képernyők, grafikonok; összetett, komplex szűrések, jelentések; egyedi jelentések készítése akár Microsoft Office Word-ben; automatikus riportküldési lehetőség

Internetes megjelenés (vállalati portál):

A kialakításra kerülő internetes megjelenést támogató vállalati portál célja a marketingtevékenység és ügyfélkapcsolatkezelés támogatása, a céggel kapcsolatos alapinformációk megjelenítése, internetes tranzakciók számára felület biztosítás.

Elektronikus iratkezelés:

Az elektronikus iratkezelés célja az iratok nyilvántartása és homogén módon történő kezelése. Az elektronikus tartalmak tárolásával és a papír alapú dokumentumok digitalizálásával egy átfogó tudásbázis kerül kialakításra, amely tartalmazza a beérkező és kimenő iratokat.